Рекомендація для вчителів при написанні характеристики дитини з ООП для проведення комплексної оцінки в ІРЦ
Як сформувати навички гри в дітей з ООП
Рівні підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.
Для ознайомлення переходьте за посиланням (ЗДО додаток 2): переглянути
Для ознайомлення переходьте за посиланням (ЗЗСО додаток 3): переглянути
Оформлення індивідуальної програми розвитку дитини за новим зразком у закладі дошкільної освіти
Для ознайомлення переходьте за посиланням: переглянути
Вебінар для закладів загальної середньої освіти на тему: «Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах».
ЩО ТАКЕ ДИСЛЕКСІЯ ТА ЇЇ ОЗНАКИ У ДІТЕЙ
МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЯК ГОВОРИТИ З "Дитиною - дощу" ?
Розвиток навичок у дітей з аутизмом
Поради вчителям щодо роботи з дітьми з ООП
АЛАЛІЯ: МЕТОДИ ТА ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ
Логодіагностична та логокомпенсаційна робота з молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
Діагностика психо-мовленнєвої діяльності у дітей – актуальні аспекти
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРШОГО РІВНЯ ПІДТРИМКИ ДЛЯ ДИТИНИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
План підсумкового засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Основні причини «істерики» при аутизмі
Моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП як складова ефективного інклюзивного навчання
Робота в АС "ІРЦ" - добавляємо другу ІПР
Прості рекомендації: як проводити заняття з дитиною з РАС