Методичні рекомендації



Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими навчальними потребами



Засідання команди психолого-педагогічного супроводу: актуальні питання на завершення ІІ семестру

Рекомендація для вчителів при написанні характеристики дитини з ООП для проведення комплексної оцінки в ІРЦ

Як сформувати навички гри в дітей з ООП


Рівні підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.

Для ознайомлення переходьте за посиланням (ЗДО додаток 2): переглянути

Для ознайомлення переходьте за посиланням (ЗЗСО додаток 3): переглянути

Оформлення індивідуальної програми розвитку дитини за новим зразком у закладі дошкільної освіти
Для ознайомлення переходьте за посиланням: переглянути

Вебінар для закладів загальної середньої освіти на тему: «Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах».

ЩО ТАКЕ ДИСЛЕКСІЯ ТА ЇЇ ОЗНАКИ У ДІТЕЙ
МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЯК ГОВОРИТИ З "Дитиною - дощу" ?

Розвиток навичок у дітей з аутизмом

Поради вчителям щодо роботи з дітьми з ООП

АЛАЛІЯ: МЕТОДИ ТА ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ

Логодіагностична та логокомпенсаційна робота з молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення

Діагностика психо-мовленнєвої діяльності у дітей – актуальні аспекти

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРШОГО РІВНЯ ПІДТРИМКИ ДЛЯ ДИТИНИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

План підсумкового засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП

Основні причини «істерики» при аутизмі

Моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП як складова ефективного інклюзивного навчання

Робота в АС "ІРЦ" - добавляємо другу ІПР

Прості рекомендації: як проводити заняття з дитиною з РАС

spacer